Advertisement

MUHTEŞEM YENİ EVİM (Yıl 2013) Minecraft - Part 2

MUHTEŞEM YENİ EVİM (Yıl 2013) Minecraft - Part 2 Ben Enes Batur , yorumlarda sürekli dile getirdiğiniz Minecraft oyna ve videolarda kafa at isteğinizi yerine getirdim. Özlenen ve beklenen video sizlerle.. Enes Batur tekrar Minecraft oynarsa ne olur ? , güzel, eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.

Kanala Abone OL :

HAVUZDAN SON ÇIKAN KAZANIR :

Sosyal Medya:

İnstagram ►
Twitter ►

İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com

Merhaba Ben Enes Batur , Youtube Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !

İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

komik,komedi,türkiye,türk,eğlenceli,ndng,enes batur,newdaynewgame,batur,enes batur ndng,ndng enes batur,turkey,enesbatur,ndng enes,ndng batur,tr,turkish,batur ndng,türkçe challenge,türkçe,enes,enes challenge,minecraft,game,batuber,enes batur minecraft,challenge,oyun,minecraft türkiye,türkçe minecraft,enes minecraft,eğlence,trend,enes batur challenge,eski enes,eski enes batur,enes batur oyun,gamer,survival minecraft,minecraft gameplay,ev,bölüm 2,

Post a Comment

0 Comments