Advertisement

İrelia İle Solid İnt Keyfi l Panky Maç Özetleri #21

İrelia İle Solid İnt Keyfi l Panky Maç Özetleri #21 Merhaba, ben Uğur Taş.23 yaşındayım.Lol'ü sezon 1'in sonundan beri oynuyorum, sezon 3'te prof olarak oynamaya başladım öncellikle Zoccos,BPI,ANT,CLK,HWA,DP,AUR,BJK takımlarında profesyonel tecrübem oldu.Sezon 4,5 ve 6 da eu west sunucusunda şampiyonluk aşaması 500+ puanlara kadar yükseldim.Ana rolüm üst koridor, 6 sezondur üst oynuyorum öncesindeyse adc rolünde oynuyordum.Amacım sizlere kaliteli içerikler üretmek ve öğretici videolar çekip sizlerin bundan faydalanmasını sağlamak.

●Seni nasıl destekleyebilirim ?
Beni izleyerek, videoları beğenerek, yorum atarak ve abone olarak destekleyebilirsiniz.Elimden geldiğince bütün yorumları okumaya çalışıyorum.Her türlü desteğiniz için teşekkür ederim.

Sponsorluk ve işbirlikleri için ► pankyy361@gmail.com

Twitch yayını ►
Twitter ►
Discord ►
Instagram ►

panky panky maç özetleri,panky,panky maç özetleri,panky gnar,hard smurf gnar,gnar nasıl oynanır,panky maç özetleri 9,panky gnar hard smurf,panky gnar ile yok ediyor,pankylol,Panky Maç Özetleri #7,panky analiz,maç,maç özetleri,maç özetleri panky,özetleri,panky twitch,league of legends,lol maç özetleri,panky komik anlar,volibuğur,punky ekmeğine yağ sürdü,panky youtube,panky youtube kanalı,panky özet,lol stream,jayce,panky jayce,irelia,panky irelia,

Post a Comment

0 Comments