Advertisement

[GAMEPLAY, PL] Gry ze steam - BLAMELESS - Dobry dla każdego? #1

[GAMEPLAY, PL] Gry ze steam - BLAMELESS - Dobry dla każdego? #1 Witajcie. Wrzucam wam godny polecenia tytuł, który ograłem na szybkości. Mimo paru glitchy jestem bardzo zadowolony z tego, że na niego trafiłem. Mam nadzieje, że wam także się spodoba wraz z moim komentarzem.
Jest to mój początek z nagrywaniem gameplayerowych filmów także jeszcze wiele muszę poćwiczyć. :)

✔Jeżeli spodobał wam się film to zostawcie łapkę w górę i zasubskrybujcie nasz kanał. Naprawdę doceniamy to.

✔Zapraszamy was także na nasz fanpage:


✔DODAJ NA SNAPIE: melonox0


✔ZAOBSERWUJ NA INSTAGRAM: melonox

#thrillergame,#thriller,#horror,#scary,#survival,#escape,#horrorgameplay,#scared,#collecting,#zbieranie,#przetrwanie,#gryzesteama,#steam,#free2play,#darmowagrasteam,#ciekawy,#inspiring,#climatic,#gameplay,#gameplaypl,#polishgameplay,#first,#horrorek,#comment,#mingichaocorporation,#mingichao,#criminalgame,#mysterious,#scarygame,#mystery,#tajemnica,#tajemniczagra,#ending,

Post a Comment

0 Comments